Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

aku tak sampai hati

dia terlalu high test! dia terlalu demanding!         aku jadi letih! leceeh...                      kenapa dia macam tu? aku rimas lah..                        
kadang nak buat apa-apa pun terpaksa fikirkan dia.. bukan lah tak boleh nak buat decision sendiri, tapi bile kita bagi pendapat, dia akan buat muka macam ****..... bile dia pulak bagi pendapat, kita dengar dan kita try untuk menjaga hati kalau idea dia tak best, sebab kita kan kena be professional.. jangan emosional!.. tapi kesabaran kita ada had...

rasanya ramai je yang ada masalah macam ni.. dan tak tau apa solution dia.. kadang-kadang tu, ada yang berkongsi dengan orang lain, ada yang luahkan perasaan dekat status FB, ada yang melepaskan geram dekat blog, dan tak kurang ada jugak yang sembur depan-depan punye... yang macam tu aku tabik spring!.. sebab aku takde keyakinan langsung nak sembur menyembur ni...

kenapa ada orang yang suka rasa dia seorang je macam bagus..rasa macam idea dia je yang gempak..rasa macam dia je lah yang betul dalam semua hal..rimas lah tau tak!..nak tegur tak sampai hati..kang kata aku tak leh terima pendapat orang lain lah,..kang bergadoh pulak jadinye...sedih...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...