Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 11, 2011

assalamualaikum semua...(semua??) haha..

memang banyak benda, perkara, peristiwa yang nak diceritakan. tapi tak semuanya boleh dikongsikan. ada orang suka jadikan blog, facebook dan sebagainya sebagai medium untuk meluahkan perasaan. bagi aku, 2, 3 tahun yang lepas boleh lah buat macam tu. kita belajar dari kesilapan. jangan lah kita halang orang lain nak buat macam tu pulak. selagi apa yang diorang buat tu tak mendatangkan masalah bagi diorang, biarkan je..kalau ada pengajaran dari apa yang diorang dah buat tu, dapat menginsafkan diorang, mungkin diorang akan tau mana baik buruknya. pengalaman mematang seseorang.

ok lah, melalut pulak..ni lah jadinya bila nak update blog je, mesti tak sampai apa yang aku nak sampaikan sebenarnye. mesti terus terpesong ke topik lain. haha..

apa-apa pon, sekarang ni usia makin meningkat, semakin matang dalam berfikir, dalam membuat perhitungan dan dalam menjalani kehidupan seharian. malam tadi ada tengok satu cerita kat tv. terfikir akan satu ayat ni,

"hidup kita ni cuma ada satu hari sahaja! yang semalam dah lepas, esok lusa tak tau lagi"

2 comments:

cik enul said...

weyh, penat aku tgu entry ko!!! kaymon la...kalu kawen, siap branak dah aku ko tau???*perumpamaan gatai..hehehe

aku said...

exaggerated sgt tau!, beb ahad ni bawak kek batik..hehehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...