Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 26, 2012

I don't care

Kita selalu dengar perumpamaan "kawan tika senang itu ramai, kawan tika susah tu memang susaaah nak jumpa". But for me for myself, I am different. Aku ni mungkin, MUNGKINLAH! di kategorikan sebagai kawan tika susah bagi sesetengah orang. Tapi bile tiba time senang diorang, sumpah! dia buat tak tau je kot.. Kalau ada sesiapa yang terasa, xperlu lah tanya aku "kau cakap pasal aku ehhh..?" aku tak reti nak jawab macam mane soalan tu. Kalau betul pon kau buat macam tu kat aku atau orang lain, cuba lah berubah. Orang tak suka dengan perangai mcm tu. Mempergunakan orang.

Bear in mind shida! buat baik berpada-pada!

2 comments:

cik enul said...

tetiba terasa...
aku ker weyh..???
sumpah aku tak dapat msg ko dowh...

aku said...

sejak bile ko gunakan aku wei??ko ada letak ubat guna2 dalam air aku? (mood:drama melayu tv3 kol7mlm)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...