Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 20, 2011

18march

tarikh keramat bagi kamu..
25tahun telah berlalu..
25tahun yang telah lalu..

kamu tidak pernah lupa tarikh itu..
walau kamu tiada tahu apa2 diwaktu itu..
sedang kamu hadir lebih awal dari itu..

mereka gembira menyambutmu..
tangis tawa mengiringimu..
namun kamu tetap begitu..
mengatur langkah demi masa depanmu..

aku disini setia menantimu..
walau apa jua yang menghalangiku..
bagiku, engkaulah pelengkapku..
walau semuanya bukan kuasaku..

happy being 25th years old mohd fadhil abdullah
what will happen in next 25 years ???we wait and see..
sedangkan alam berubah dalam sekelip mata..
(^_*)


harap2 awak suke, walaupon saya tau awak kurang suka kek..hee
tapi, kek ni saya buat sendiri tau. susah payah saya buat..ecece..sanggup saya masuk kelas cupcake!hehe.. 
jomm!saya belanja awak makan!makan kenyang2!!
sedap tak? sedap tak?
 gambar saya mestilah ada..hehehe..
okay, till then..bye

p/s : I Love You
=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...