Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

march

HAAAII!!!!
blog aku bukan lah blog yg menceritakan tentang tekanan tempat kerja atau tempat melepaskan geram. siapa yang sempat baca entry sebelum ni yang telah didelete, itu sekadar luahan perasaan yang tidak akan diulang tayang. hanya di publish untuk 3hari sahaja..hehe, dan pada mereka yang dituju khas entry tersebut, saya memohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki dengan ayat2 yg kurang menyenangkan. takut tak sempat nak mintak maaf andai esok lusa nyawa ditarik oleh Pencipta. rasanya orang tersebut ada baca kot, sebab FB nya telah diset private.. saya mintak maaf banyak2..(-__-)..

okay, switch mood!!

jom ulang semula beberapa aktiviti saya sebelum2 ini yang banyak tak dikongsi bersama kawan2. kalau sebelum2 ni rajin jugak upload gambar dalam FB kan, tapi skang dah malas. =P

 pada 12-15 mac yang lepas, aku pergi UM, buat promosi E-Tech sempena program Gerak Usahawan IPT. overall, event yang sangat membosankan! dan boleh dikategorikan sebagai failed/ syok sendiri..huhu..sorry to UM..(-_-).. bukan apa, program tu dia macam satu program untuk pelajar terutama yang minat bidang business sebab dia ada banyak sangat talk untuk didengari. manakala, di bahagian luar pula ada pameran dan jualan daripada IPTA2 yang dijemput. tetapi malangnye, sambutan dari segi talk sangat tidak memberansangkan begitu juga jualan dan pameran. tak tau lah mana silapnye. maybe dia tak libatkan sepenuhnye student UM especially dari faculty business or s/thing related. (tak sure UM ada ke x field ni). kalau nak harapkan student luar yang dijemput je utk dengar talk, memang diorg susah lah nk bg kerjasama kan. event bukan calang2, siap menteri tu yang datang. bukan apa, student luar tu pon kebanyakkannye dipaksa dtg. jadi, tau2 je lah kan..kalau korang dipaksa dtg utk dengar talk 2/3 jam pon korang dah mabuk2 kan..aku saje try masuk dgr satu talk tu, tak sampai 5minit, aku dah tido!choi!!..lepas tu plak, bile student2 ni tak masuk, urusetia UM ni tadi siap buat announcement bape juta kali entah suruh masuk pastu siap ugut2 kalau tak masuk attendance tak diambil lah. haha.. kalau dia libat kan student UM sendiri wajib hadir talk tu, at least nampaklah kesungguhan kat sana kan. dah lah, taknak bebel pjg2.. bukan event kitorg pon..hee..jom tgk gambar..





20mac pulak, seharian habis kan masa dengan family terchentaa!!!..lepak rumah angah kat putrajaya, dia ajak lunch kat rumah dia sebab dia bru beli perabot baru! fuiyooh!!everything cavenzi!! putih merah lah plak kan! lunch hari tu memang terbaek dari angah lah kan..hahaha..siap ada lala goreng berlada, mane nak dapat? kat kedai makan je biase order, nak beli sendiri masak sendiri, memang mintak ampun lah.. ptg lepak tengok belon udara panas sampai malam..satu hari yang panjang yang sangat mengujakan! mlm pergi makan kat perantau hill??wah!!perantau ke kau? =P

ops, tertinggal 19mac! beli belekberi yow!!hehe..tak nak ah nnti org kata ketinggalan kan sebab tak pakai gadget2 terkini ni. pakai handphone pon sebelum ni zaman tok kadok punye. aku sebenarnye malas nak pakai yang nampak macam gempak2 sangat padahal dalam poket, habuk je!!hehe..lagipon bukan lah kepentingan sangat barang2 mcm tu, kalau setakat nak sama mcm member aku tak meroyan sgt pon. baik aku gunakan duit aku tu pergi makan ke, beli baju ke, jalan2 ke..hee..tapi, dah duit datang bergolek, nak jugak lah merasa kan. nanti tak lah aku tersengeh2 lagi bile org dok cakap, "hoi!hp student ko lagi canggeh lah!!" hahaha..eh, sape kata ada orang hadiah kan blackberry tu?takde lah..aku beli sendiri. mr.bf tukang pilih kan jer..hee..sebenarnye MAK aku yang baik hati yang tolong golek2 kan duit tu..hehehehe...okay, skang saya dah slalu update status Fb, dan semakin rajin upload gambar dan yang pasti, boleh keep chatting dengan member gosip hari2!!hehe..

25 mac, hadir mesyuarat agung tahunan PUSPANITA cawangan KPT 2011! wow! wanitanye I...hehe..okay, lepas ni boleh isi borang daftar keahlian, sebab banyak aktiviti atau program dia yang best2!!

 bertempat di auditorium, putrajaya
dirasmikan oleh KSU, KPT
 see! bosan..haha, tapi yg kanan tu happy sebab time tu tgh mengundi!
 me and kakak nekma!!haha..

26 mac!!! for the first time in my life! aku pergi tengok teateeeehh!!!!yeah!. jakun tak?haha..biar lah lambat kan, asalkan dapat jugak aku meninggalkan kepanasan p******ng aku kat IB tu..he..seronok sangat tgk teater, dan bleh tak say bye to cinema?hahaha..poyo!.oh! aku pergi tgk teater Lat Kg. Boy Sebuah Muzikal. tak tau lah nak buat sinopsis macam mane. kesimpulannye teater LKBSM ni enjoy lah tgk, cuma bile part atilia je, mcm boring sket..overall 8/10!! suke awie!! eh!, dalam LKBSM pon ada penangan hantu k.limah balik rumah tau. tapi bile atilia yg sebut "cecite..cecite.." tu, ahh! annoyingnye! suke watak2 yang ada dalam kg.boy, mcm ms.hew, ayah mat, emak mat..sebijik mcm dalam kartoon dan komik! (walaupon watak2 tu memang wujud, tapi kite kan lebih kenal watak katun)hee..tapi teater tu bukan lah adaptasi sepenuhnye dari kartun kg.boy kat astro ceria tu, dia cerita tentang Lat dari kecik sampai besaar! da, pak samad! love you!!!hahahaa..luc** memanjang!..






27mac!!hari bersama danish!! danish balik kampung!!!dia dah semakin besar, semakin pandai, semakin comel!! best sangat main2 dengan dia sampai tak kire hari tu hari paling panas dalam hidup. iye! hari ahad lepas, semua orang merungut kepanasan! hee..manusia, mane reti bersyukur..=(, bawak danish pergi makan ice room! dia sangat suka ice cream!, main..main..main..sampai dia tak boleh main lagi dah, tertidur kepenatan.




march terasa panjang sangat. dengan bermacam2 aktiviti, bermacam2 dugaan, bermacam2 kerja..bulan yang hectic!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...