Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 15, 2011

ya Allah, apa ni??apa semua ni?? aku tak boleh nak concentrate buat kerja!!! satu persatu masalah datang.. bukan aku dah tak sayang, bukan dah tak suka, tapi aku ego!!!tapi, seego ego aku pon, tak lah sampai nak menghilangkan diri! nak tutup FB! nak tukar nombor phone! nak tukar semua2!! TAK!!

orang selalu kata, kalau kita nasihatkan orang lain, senang. macam2 kata2 semangat kita bagi kat orang tu, remind dia macam2. jangan benci kan orang...bersabar...doakan yang terbaik utk orang tu...ingat Allah...ingat balik kenangan2 dengan orang tu...macam2 lagi lah..macam kita ni ustazah! macam kita ni perfect! macam kita ni tau semua! macam kita ni baik sangat!!

tapi, bile benda sama jadi pada diri kita????apa aku kena buat???aku blank! serious aku rasa dumb sangat!!kenapa boleh jadi mcm ni???bukan aku takde perasaan kesian, simpati ke apa! tapi aku perlukan masa. please, don't make me depressed! I know U feel the same thing too, but don't let yourself down!

okay, ni bukan drama.bye!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...