Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 11, 2011

Blog, Vlog, ACTLOG?????!!!

haaaaiiiiii!!!...

korang tau apa itu blog?? (apa punye soalan ni?) sudah pasti lah korang tau kan..kalau x, mcm mane korang boleh jumpa blog aku yang hidup segan, mati pon segan..huhu..

blog adalah tempat utk korang meluahkan apa2 pendapat melalui penulisan, karangan, cetakan(?) dan seumpamanya..ramailah dah ada blog. melalui blog pon boleh femes tau!tapi, aku bukan nak jadi femes.

vlog pula tempat korang kongsi apa2 cerita melalui video, korang nak bercakap tanpa henti ke, berlakon sorg2 tukar2 watak ke. yang best akan dapat highest viewer lah kan, xsure lah dapat earning pape ke x. kalau blog, andaikata dia ada subscribed nuffnang tu, at least dpt lah beberapa sen sebulan kan..kahkah!!sangap!.. best vlog ever GOES TOOOOOOO.....MAT LUTHFI!kahkah..u memang lah..buat hari I ceria (brighten my day), then anuar hadi, maria elena..blablabla..korang search je kat youtube, jumpe lah..

ACTLOG????korang pernah dengar??hakhak..aku reka sendirik lah! xtau lah berapa ramai yg dah ada actlog ni, tapi serious! yg paling femes sampai dah jadi pelakon pon sekarang, siapa lagi, tak lain tak bukan...WE PRESENT YOU!!! CIKGU SHIDA!!!!..kahkahkah...kau ni kan, memang lah..tempias ko, sampai terkena kat aku! aku LEMPIAS kau kang baru tau!!eh, bukan lah maksudnye aku pon nak buat actlog. gile apa?, malu I tau..... haha..dia ni tak perlu menulis, tak perlu bercakap. cume perlu miming dan menari ala-ala sawan.  ops!!sorry..tapi tu dia punya bakat lah kan..

k lah, bye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...