Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 2, 2010

dari sudut pandangan insan kerdil

suatu hari tu, saya terfikir akan perkara ini.....


adakah di dalam kubur nanti kamu akan ditanya :

1. bilakah katy perry membuat persembahan pertamanya di malaysia?


2. mengapakah rihanna membatalkan konsertnya di malaysia?


3. siapakah artis malaysia yang berduet dengan penyanyi luar negara?


4. dengan siapakah leonardo de caprio berkahwin?


5. blablablablablablabla...

yang pasti, jawapannya tidak akan ditanya sama sekali....mengapa?

sudah pasti ia tidak sepenting itu!..

jadi, jangan tanya aku :

a. kau pergi tak tengok konsert blablabla..


b. laaa..kau tak tau ke dia datang malaysia?


c. cuba teka, bf aku kahwin dengan siapa?..WTH!


d. kesian dia tu kan, kena pukul dengan bf dia..sob..sob..

aku tidak heran langsung..malah aku langsung hairan, kenapa engkau begitu tahu tentang semua itu..adakah, ia begitu penting bagi engkau?..sehinggakan prinsip hidup engkau pun, 'dahulukan yang penting'/ 'the important come first'...apa lah yang penting sangat dalam hidup engkau ni?..sembahyang lima waktu cukup?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...