Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 11, 2010

hey..hey..you..you..

entry ini khas untuk AHMAD HAFIY DANISH.....gila apa..baby tu, kecil lagi..mana reti baca..mana reti tengok..mana reti faham apa..yang dia tau menyusu..menyusu..menyusu...kalau tak mandi pun dia tak kesah..tapi, kalau tak bersihkan berak dia, dia marah..dan, kalau aku kiss dia banyak kali pun, dia tiada respond yang memberansangkan...iye lah..dia mana paham apa-apa...aku terima.....

danish suda sebulan lebih..berapa lebih dia, aku tak ingat..tapi yang aku ingat, berat dia hampir sama dengan berat aku..heh!tipu...tapi dia memang berat!..kau cuba angkat dia 5minit, tangan kau akan kebas, 5jam!...aku tak sanggup....danish semakin hari, semakin comel, semakin hari semakin handsome..aku jatuh cinta sama dia...(danish, bila besar, baca blog acu ni, tolong anggap yang acu hanya jatuh cinta masa ni saja, sebab masa tu, acu dah kahwin mungkin)...muka dia berubah-ubah..tiada yang pelik selagi muka dia tak berubah menjadi selain manusia...kalau tetap berubah menjadi manusia juga, itu normal, baby akan sentiasa mengalami perubahan, jangan terperanjat pulak kalau bangun pagi, tengok anak kau ada misai..itu normal..setiap manusia perlukan perubahan..tapi danish belum tumbuh misai..hehe...

aku tak sanggup nak buat diari danish yang kedua..sedih...danish dah nak balik kuantan minggu ni, ibu dia sudah tamat berpantang..hebat betul dia berpantang..tiada minum minuman sejuk, tiada makan, selain makanan bakar/ black pepper...dan, bila genap 45hari, dia telah menjadi slim, lebih slim dari aku,, macam mana??!!...nak berpantang jugak lah macam ni...'mak, tolong masak, ikan bakar dengan lada hitam untuk 2bulan'....sanggup ke?....

berbalik kepada danish...akan terus merindui dia, minggu depan balik rumah mak, mesti dah tak best, sebab baby dah tak ada...raya nanti baru dia balik...huhu...dah lah, jom tengok gambar danish...sedih nak cerita lama-lama pasal danish...







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...