Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 15, 2010

aku menulis bukan kerna nama

semalam kami membuang tabi'at...kami (aku dan nekma)...kami pergi mandi swimming pool di bahau..wow!..jangan tak percaya..bahau ada swimming pool okay!..besaaar punya!..cuma facilitiesdan surrounding je macam tak berapa memuaskan..tapi ok lah, orang tak ramai..sekali masuk rm3.50..1jam berendam, 1jam jadi ikan lumut, 1jam jadi seksaaaay!!..haha..semuanya last minute planning, nekma tetiba nak mandi pool, nak menenangkan fikiran katanya, dan aku pulak yang masih dalam mood sayu pilu, ikut lah..boleh kurangkan stress..ada fakta menyebut, berendam/berenang atau apa-apa yang berkaitan air boleh menenangkan dan mendamaikan...(oh, pasangan jiwa, cepat lah pulang ke sini, hanya kamu yang mendamaikan)..erk!..poyo..haha...

jom menonton gambar..(ops, bukan gambar semasa mandi, tiada langsung gambar semasa mandi, selepas mandi saja yang ada)....

air mu
air ku
makanan kami
kamu
aku
kami
habis...

semoga hari ini dan hari-hari mendatang aku akan lebih kuat dah tabah....buat kerja!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...