Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 5, 2010

bukan aku sengaja nak makan gaji buta

tak baik makan gaji buta, tak pasal-pasal boleh bertukar ke haram plak..(jangan pandai2 jatuhkan hukum ye, aku cuma cakap 'tak pasal-pasal' je)..bukan aku sengaja tak nak buat keje..dah takde keje..(eh, bukan ke kalau nak dapat Anugerah Pekerja Cemerlang kena rajin CARI kerja??)...bukan aku tak nak dapat APC, tp belum masa lagi kot.. (^_^)...

alaa..bukan setiap hari pon makan gaji buta, time student cuti jer..lagipun sudah termaktub yang bidang tugas aku mengajar..student takde, aku nak mengajar siapa?..tak kan nak ajar orang lain pulak kan, nanti diorang cakap aku nak tunjuk pandai pulak(e'eh, macam ada nada tak puas hati di situ..nak delete blog lagi ke?)..hahaha..

okay, terus...sebenarnye bukan lah tak ada kerja langsung..ada je kerja, cuma tak banyak..macam, bila pagi,sampai opis (on9 jap), buat kerja, jangan bagi siap, nanti esok takde kerja dah (haha), pastu on9 balik...ha, macam tu lah..bosan kan..siapa suruh ko tukar kerja?..okay-okay..ini rezeki aku..jangan banyak complain...

so, boleh fikir sekarang, esok nak buat apa...


terserlah kebosanan..kesian kau!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...