Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13, 2010

kenapa aku ting tong sangat ni!

masih dalam mood port dickson..ahahaaa...over tau!..dah 3hari yang lalu okay..tapi tak tau kenapa rasa sentimental sangat bila dekat sana..rasa macam tak nak balik..padahal, port dickson je pooon...aku memang betul2 habiskan masa dekat sana dengan duduk tepi pantai, sambil bersantai-santai, tgk laut, ambil gambar..tak mandi pon, tengok kawan-kawan je mandi, tengok diorang naik banana boat, ambil gambar diorang mandi, bila malam join bbq..itu je pon, tapi macam ada sesuatu yang buat aku asyik terfikir je kat port dickson..ei dickson, apa lah badi laut aku dapat ni..

isnin semalam aku bercuti..masih dalam mood port dickson kan aku cakap, jadi mana boleh tiba-tiba switch pergi ke bahau..boleh jadi gila aku..bosan okay bahau tu, tapi aku redha jer, itu kan tempat rezeki aku..hee...

selasa, hari yang ditunggu-tunggu..registration day..busy TERSANGAT MELAMPAU okay!..tengok tertekan capslock pulak.. serious, kali ni memang tak menang tangan..aku jaga kaunter koperasi..kerja aku, kena keluar kan resit dan terima bayaran dari student..mula-mula ingat senang je kan kerja tu..ye lah sebelum-sebelum ni, time registration day, aku jaga bahagian sambutan, senang jer..kali ni, kena jaga koperasi pulak, jadi ingat kerja dia mudah lah kan..sekali, kerja bukan keluar kan resit je, kena menjawab soalan-soalan pelik makcik-makcik tu semua, kena jadi penunjuk arah, tak pasal-pasal kena jadi cikgu math..(RM160+RM170=RM330)..hahaha...

penat yang melampau hari ni..sampai tak sempat nak pergi ambil speck baru time lunch hour..haaii..speck baru dah memanggil-manggil ni..ahaks..over sangat!..balik kerja pergi ambil speck, dan terus pakai!..makcik sangat tau!..tapi aku belasah jer..nak jadi skema pulak.. (-__-)

ermm..gambar nanti2 lah..owh, mood hari ni sebenarnya sangat sedih, sayu, pilu....bukan mood PD lagi dah... saya mahukan pasangan jiwa saya..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...