Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2011

TENSION!

HAI
assalamualaikum
kalau kita tertekan, biasanya kita buat apa?
makan?
tido?
shopping?
jerit?
mengadu kat kawan?
bunuh diri?

aku tak tau nak buat apa kalau aku tension!
biasanya aku akan diam jer dan buat muka ketat!
tapi disebabkan tahun ni aku telah berazam tak nak buat muka ketat dah, sebab nanti aku bertambah tension bila orang panggil aku muka ketat,
jadi, aku tak tau nak buat apa kalau aku tension!
diam je pon lagi tension!masalah tu tak kan selesai kalau kita berdiam diri

kenapa kita mesti tension?
apa yang buat kita tension?
kenapa istilah tension tu wujud?
siapa yang suka tension?
AAAARRGGHH!!!
TENSION LAH!!


2 comments:

fara-D said...

huhuh. apa guna kawan beb! story je lah....sekurang2nya, lepas cerita, rasa lega sikit. kurang sikit terbeban dek tension tuh! come on ceeda! cenyuuum! ;)

aku said...

senyum!takperlu kata apa2..senyum!

wuahahahaa..
thanks farah, nanti ada masa jumpa, kita shring2 cite k...
p/s:oh!rasa nak sgt join teater Lat tu, tapi belum boleh confirm lagi laa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...