Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 22, 2011

Borak2 kopitiam

aku tumpang gembira dengan kejayaan kawan baik aku yang baru je buka kedai kopitiam di port dickson. tak sampai sebulan lagi kedai tu di buka. 31dec2010 lepas diorang launching kopitiam tersebut.

baru hari ni aku berkesempatan pergi test makanan2 kat kopitiam tersebut..hehe...macam aku ni terror je kan nak jadi tester konon..lagipun, semalam birthday dia, so sambil makan2 tu boleh sambut birthday dia sekali..hee..buat kecil2an jer..just kitorang berempat jer..happy 25th mummy rayyan!!

so, untuk support business member, aku recommend kat korang (siapa korang ek? =P) untuk try test or lepak2 kat kopitian diorang kalau2 korang pergi PD ke apa kan..kopitiam tu kat dalam Giant Lukut. baru lagi Giant tu..kalau dari tepi jalan memang nampak lah kopitiam dorang ni..memang strategik tempat!

ada macam2 menu makanan, tadi kitorang makan meehun sup dengan fish and chips..meehun sup dia memang sedap!tapi aku tak rasa sebab ada orang tu makan sampai tak ingat aku kan.. =(..

nampak macam best jer kan bila dah ada business sendiri. jadi big boss!huhu..tapi bile dah jadi tu, baru tau sakit kepala mcm mana..hoho..dekat 2jam jugak lepak dengan dorang tadi macam2 cerita dorang pasal mcm mane memula nak bukak kopitiam tu..fuh!!


happy birthday lalink!!

khas untuk ko, bagi menambahkan berat badan..ihiks!

happy birthday mummy~~

tunggu lilin mati sendiri..hiks!

yeay!!

bismillah...

keras ke yunk ice cream cake tu?..haha..bersungguh2 potong!
eeeyyaaghh!!

hah! dtg pon si suami tolong potong..haha..cake tu baru keluar dr freezer lah yunk..

peace...v...see you again girlfriend!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...