Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 8, 2011

mengimbau kenangan

assalamualaikum....

siapa yang takde kenangan??
baby umur satu hari pun dah ada kenangan tau.
baby yang baru lahir jer belum ada kenangan.
hee...

hari ni tiba-tiba rasa nak mengimbau kenangan masa muda remaja dulu kan.
sekarang muda dewasa k. =P

kalau kau orang perasan, kalau lah!
kan ada tunjuk kat header blog aku ni 
time period hubungan aku dgn mr.F..hee...*malu*
lama tak, lama tak?
sebenarnye ramai je yang tanye, "bile lagi nak kahwin? dah lama giler couple..kang nanti, couple jer lama, kahwinnye tak"
 hoi!!mulut kau orang!
doakan yang baik-baik je sudah..
nanti dah sampai masa, kahwin jugak aku ni...hee..

1000am
aku : hai, buat apa hari ni?
mr.F : tak de pape..duduk rumah je..
aku : jom dating!
mr.F : ha??
aku : hee..jom tengok wayang..
mr.F : nak pergi mana?
aku : pergi seremban je lah.. =)
mr.F : ok, joms!!

seremban sebenarnye tempat rasmi kitorang dating dulu-dulu..tak pernah dating selain kat seremban..haha, apa lah kesian sangat kau ni kan, apa ada kat seremban tu, bukan ada theme park ke, lake garden yang best2 ke (lake garden seremban tu xbest..hee), tempat games yang best2 ke..balik-balik Terminal One..tempat budak2 sekolah asrama lepak time outing atau balik kampung..haha..tapi, kat Terminal One lah kitorang selalu habiskan masa setiap kali habis waktu tusyen. tempat tusyen kitorang lain-lain, tak tau kenapa kitorang tak pilih tempat tusyen yang sama. mungkin masa tu fikir, kalau nak pasang skandal senang, dia tak tau..ahahahahaa...tapi, sumpah!aku takde skandal dulu!

kebiasaanya habis je kelas tusyen, kitorang akan jumpa kat mana-mana tempat yang kitorang dah decide nak jumpa lah, dulu mana ada pakai handphone time sekolah, kaya sangat lah kalau ada handphone time tu kan. jadi, untuk memudahkan perjalanan, kene decide awal2 tempat nak jumpa..ihiks..dulu kan, korang nak tau tak, kalau tak nak tau pun, kena baca gak, hee..setiap kali tengah tunggu dia kan, aku mesti berdebar-debar gile ah!tak tau nak cakap berdebar macam mana, huh!poyo!!kejap-kejap pegi toilet, kejap-kejap pegi toilet, tengok tudung, tengok baju, tengok semua lah..tapi kan, kenapa sekarang tak rasa berdebar langsung dah bile nak jumpa, siap selekeh-selekeh je bila nak jumpa tu, haha..dah takde perasaan cinta ke?aip!..tak baik cakap macam tu. mesti lah ada, cuma berdebar-debar tu kurang lah..he..lepas tu kitorang akan jalan-jalan dalam Terminal, masuk satu kedai ke satu kedai, lepas dah penat, pergi minum then balik..tiap-tiap minggu lepas tusyen mesti macam tu.

itu dulu..sekarang ni kalau kata nak pergi seremban, mesti buat muka macam, "ha, nak pergi seremban?buat apa?tak best lah seremban tu, tempat budak2 je"...sesetengah orang lah yang kata macam tu, bukan aku kutuk seremban tau, sekarang ni pon seremban dah mula membangun sikit2. lebih-lebih kat area seremban2, tapi aku nak explain lebih, tak reti lah sebab tak stay kat seremban..

jadi tadi kami jalan-jalan dari satu kedai ke satu kedai macam 12 tahun yang lepas, bila penat kami masuk kedai makan, then continue jalan-jalan, tengok wayang dan pulang. cuma yang membezakan dulu dan sekarang, ialah kami membawa kereta sendiri, dulu naik bus, ihiks..*malu*..tak banyak perubahan pun seremban sekarang dengan 12tahun yang lalu. masih ramai dengan budak-budak sekolah..membosankan..hurrmm..jadi, we decided to balik awal lepas dah rembat sehelai levis kan mr.F..=P

hi, tengok kat kepala sebelah kiri saya ada apa, =)

nak baca surat khabar balik rumah lah!

syyy....dia ni pakai iphone sekarang, pewiit..

dia ni pakai public phone jer...

si sepet yang pipinya hampir tersembul keluar!!

heh!pakai spec saya!macam orang tua!wakakaka..

budak seremban mana yang tak tau kedai satay aneka?
budak seremban mana yang tak kenal kedai sopan?sekarang dah takde kedai tu..
banyak sangat kedai baru sekarang yang jual baju fashion entah apa-apa..
okay, next week jom dating kat ipoh, 
*wink!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...